יום רביעי, 23 בדצמבר 2009

יש גם יצירתיות ורוחניות באנשי טכנולוגיה

לפני שנים עבדתי עם חברה שהתמחתה בפיתוח וייצור נתחי אודיו. הגישה הרצינית והשאיפה לשלמות אפיינו את החברה הזו בכל אחד מהשלבים של פיתוח, ייצור ושיווק הצב"ד. הגישה הרצינית הזו (יחד עם העובדה שהחברה הוקמה ע"י יוצאי טקטרוניקס) משכה את תשומת לבו של מנכל החברה באותה עת, מר דן אלון ז"ל והוא הזדרז לחתום אתם על חוזה ייצוג. לחברה הזו קראו אודיו פרסישן ובראש החברה עמד אדם מדהים בשם בוב מצלר. בוב זיהה בשלב מוקדם את הפוטנציאל האדיר הטמון במחשבי הפי סי. הקצב המסחרר שבה הטכנולוגיה הזו התקדמה אמרה בעצם שזה ממשק המשתמש הכי טוב שיכול המשתמש לקבל. אכן ההצלחה העירה לחברה הזו פנים ובזכות המצוינות שהפגינה לכל אורך הדרך היא הפכה בתוך זמן לא רב (יחסית לשוק שמרן שמתקשה לעכל שינויי קונספט) לסטנדרט תעשייתי בתחום.
לצערם של עדת המעריצים בוב החליט יום בהיר אחד בשנת 2000 למכור את חלקו בחברה ולפרוש. הוא השאיר את החברה בידיו האמונות של שותפו ברוס הופר אשר תחת שרביטו החברה המשיכה לעשות חיל.
שנים לא ידעתי מה בוב מצלר עשה מאז פרש. הוא מאוד היה מזוהה עם החברה והכיר כל ביט וכל פסיק בתוכנה וחומרה כאחד. לאחרונה גיליתי שהוא הקים אתר על שמו ברשת ובו מוצגים מבחר נאה של התמונות שהוא צילם בטיוליו מאז פרש. אכן אפשר לראות שכל אחד מתכונותיו שעשו אותו למהנדס ומנהל מבריק עושים אותו גם לאומן יוצא דופן.
כולכם מוזמנים לבקר באתר וליהנות מהתמונות והמקומות המדהימים שבהם בוב ביקר מאז פתח בקריירה החדשה והנפלאה לא פחות. http://www.bobmetzler.com