יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

גישה לנתוני חשמל בכל העולם

פרוייקט חדש של חברת PSL בשיתוף הנציגים שלהם בכל העולם הושק לאחרונה. במסגרת הפרוייקט הותקנו יחידות של PQUBE בכל מיני אתרים בעולם. כל ה PQUBE ים שבאתרים נגישים לציבור הרחב ע"י כניסה לדף http://map.pqube.com. בדף מוצגים כל ה PQUBE ים שמותקנים והמיקום שלהם במפה. כל PQUBE שיש אליו תקשורת הוא מהבהב באור ירוק, יחידות שזיהו אירועי חשמל לאחרונה מהבהבים באור ירוק צהוב. ניתן להיכנס לשרת הפנימי של המכשירים ולבחון את קבצי אירועי החשמל, זכרו שאתם מתקשרים עם מכשיר אמיתי ב LIVE, בנוסף ניתן לראות דוחות שבועיים ויומיים ובכלל להתרשם ממנו באופן ישיר. זהו המכשיר היחיד שאינו מצריך תוכנה מיוחדת בכדי לקבל ולנתח נתונים על איכות שירות החשמל (50160EN) ואיתור תקלות ואירועים במערכת. המכשיר הוא בדרגת דיוק גבוהה CLASS1 וכמובן יעזור לכם במקרה שנזק נגרם לציוד יקר כתוצאה מאירוע חשמל חיצוני.
לקבלת נתונים על המכשיר אתם מוזמנים להיכנס לאתר היצרן http://www.powerstandards.com/PQube.htm.


יום רביעי, 2 בנובמבר 2011

כנס צב"ד

בהמשך לכנס צב"ד שהשתתפנו בו אתמול אני חייב להעלות כמה וכמה הגיגים קטנים.
תחום הצב"ד הוא יחסית תחום ותיק. התעשייה הזו כמו כל תעשייה ותיקה בעיקר מייצרת צמיחה עבור החברות הגדולות באמצעות רכישות. לצערי הרב הרכישות מצמצמות עוד יותר את התחרותיות בתחומים רבים והדבר לא פועל לטובתם של המשתמשים. אחד הנושאים הקרובים ללבי הוא נושא מכשירי הכיול והוא גם דוגמא חיה כיצד כתוצאה מהשתלטות של חברה אחת על השנייה התחרותיות הצטמצמה כמעט לאפס (בתחום הגבוה). על ההגבלים העסקיים בעולם לקחת לתשומת לבם גם רכישות כאלה ולא רק את אלה ששווים מיליארדים כי גם לעסקאות של כמה עשרות מיליוני דולרים יש השפעה מצטברת כבדה על התעשייה.


ביותר ויותר מקרים כאלה הלקוחות פונים לאפיקים של פיתוח פתרונות בדיקה עצמאיים או הם פשוט מנסים לרכוש הכי זול שהם יכולים תוך ויתור על אחריות ושירות מקומיים. כמובן שיש מעשים מכוערים של כאלה שמבקשים הדגמה והסברים מייגעים מהסוכן המקומי ולאחר מכן מחפשים דרכים נלוזות לעקיפת הסוכן כדי לחסוך גרוש וחצי.

אנחנו בוייז טק מתמודדים עם האתגרים האלה הן על ידי החברה אחות שלנו שמציע פתרונות פיתוח ובניה של מערכות בדיקה לפי מפרט הלקוח, והן על ידי מתן פתרונות ללקוח שמשקפים ראיה מחוץ לקופסא. בסופו של דבר השירות המקצועי והאמין מהווה את המנוף היחיד לקידום התעשייה הזו.

עדיין אני אישית משתתף באירוע הזה כבר יותר מחמש עשרה שנה ואכן בשבילי זה יותר כנס חברתי מאשר מקצועי. משיחות במסדרון אני חושב שרבים מהחברים הוותיקים הרגישו כך. אבל גם מסיבה זו לבדה שווה להשתתף ולבקר בכנס הזה.