יום ראשון, 29 באפריל 2012

מבדק לרשתות WAN נייד וייחודי מסוגו


NET. SHARK

מכשיר ה- TAP של אלבדו טלקום  הוא יחיד מסוגו בעולם בהיותו  מכשיר מבוסס FPGA שהינו 100% אוטונומי והמאפשר בפלטפורמה קומפאקטית וניידת הקלטת התעבורה הרשתית והעברתה לכתובת או רשת אחרת (תפיסה בדופלקס מלא – RX/TX ). תוך כדי הוא מעביר חלק מהתעבורה (על פי הגדרות 16 הפילטרים של המשתמש) לניתוח ב- WIRESHARK להמשך ניתוח ברזולוציה גבוהה.


ניתן לממש 16 פילטרים בזמן אמת כלפי תעבורת הנתונים.
ניתן להעביר נתונים לכתובת אטרנט אחרת ע"פ כתובת MAC או IP ו/או להקלטה בכרטיס SD.
ועוד הרבה תכונות. ראה למידע נוסף את המצגת הזו: http://www.albedotelecom.com/src/lib/PS-NetShark.pdf

המכשיר הוכח כשימושי ביותר לכל מי שמשתמש ב WIRESHARK בסביבת GbE, חברות טלקום הנותנות שרותי VoIP או IPTV, מרכזי פיתוח והנדסת טלקום, וכמובן לזרועות המודיעין של כוחות הביטחון.
  
NET.STORM

מכשיר האמולציה של אלבדו טלקום הוא גם מבוסס על חומרה משולבת FPGA ובעזרת טכנולוגיה מתקדמת הוא מתגבר על מגבלות של גודל, ניידות ודיוק.

מכשיר זה מאפשר לבצע בדיקות עמידות שעד כה נעשו בסביבת המעבדה. כעת ניתן ליצור ולהתאים מודלים של דינמיקה אקרעית כולל: DELAYS PACKET, ERRORS, JITTER, הגבלת רוחב פס, CONGESTION, LOSS PACKET, ושכפול פקטים קיימים.


מכשיר זה יאפשר לאנשי ה IT, לבדוק ברשתותיהם את היציבות של הטרמינלים וה  NODES ב 100%. לבדוק את שחיקת ה QoS כנגד המגבלות. לוודא רמת שרות ו SLA. הקטנת סיכונים (קוראים לזה גם "לבדוק לפני שמשקיעים"). זיהוי מהיר של מקור הבעיות (חסוך זמן$$$). מיצוי ביצועי GbE . בדוק ביצועי טכנולוגיות חדשות בתחומי VoIP/IPTV/Multiplay לפני התמאתם. שפר את התמיכה גם בסביבה של טופולוגיות מורכבות. הדמיה של תנאי רשת אמיתיים.

למידע נוסף אנא עיינו במצגת הזו: http://www.albedotelecom.com/src/lib/PS-NetStorm.pdf
  

ETHER.GIGA

מכשיר זה הוא מתחרה ישיר למכשירי בדיקות רשתות אתרנט ו IP הנפוצים אבל בתוספת משמעותית לביצועים (לא למחיר). ראשית מדובר בפלטפורמט FPGA עם יכולות מתקדמות מוכחות. שנית בפלטפורמה זו יושמה מטודולוגיה חדשה ומתקדמת והיא
ITU-T Y.1564 e-SAM test . במטודולוגיה זו המבדק מייצר מספר סטרימים ומבצע את הבדיקה בשני שלבים.
שלב אחד –
Service Configuration, confirms the end-to-end set-up while quickly checking the Information Rate (IR), Frame Delay Variation (FDV), Frame Loss Ratio (FLR), Frame Loss Ratio at the Service Acceptance Criteria (FLRSAC).
שלב שני –
Service Performance, transmits all configured traffic streams at the CIR confirming all traffic is able to transverse the network under full load while checking IR, FDV, FLR and availability.

ריכוז תכונות ויתרונות של המכשיר:
·  Y.1564 (e-SAM) FTD, 2-way FDV, FDV, 2-way FTD, FLR, SES, PEU and PEA
·  Y.1731 QoS statistics
·  2 x SFP + 2 x RJ45 interfaces
·  Symmetrical & Asymmetrical RFC2544 test
·  FCS error insertion in passthrought mode
·  L1/L2/L3/L4 loopback
·  Multistreams for IPTV, VoIP, and Critical Data verification
·  Q-in-Q for demarcation tests
·  MPLS support
·  Scan MAC/IP/VLAN/QinQ
·  Advanced Counts: Up to 8 filters at MAC, IP, TCP/UDP, Arbitrary [mask + offset]
·  Migrable to Synchronous Ethernet (SyncE)


ניתן להוריד מידע נוסף בקישור זה: http://www.albedotelecom.com/src/lib/BR-Ether.Giga.pdf


בסה"כ מדובר בעוד יצירת מופת של חברת אלבדו טלקום.


אי אולללללה ברצולנה!



נשמח לעמוד לשרותכם במידע נוסף, הדגמות ועוד.



יום ראשון, 22 באפריל 2012

ספר ביכורים לאורין (אשת מכירות באוורסט טכנולוגיות)

רבים חולמים על כתיבת ספר ביום מן הימים אבל מעטים כותבים אותו בפועל ועוד יותר מעטים משקיעים את הדרוש בכדי להביא את הספר לדפוס. אחת מהמעטים האלה היא אורין אסף. עד כה הכרנו אותה כמנהלת שיווק ומכירות של אוורסט טכנולוגיות, וכעת הסופרת אורין אסף מנהלת שיווק ומכירות באוורסט טכנולוגיות.

אני מודה שאני לא מחובר להשקפת עולם של גלגולי נשמות ומרקחות. אני אדם פשוט וראליסט אבל נראה לי לגיטימי לכל אחד להאמין במה שנפשו חפצה במיוחד אם זה משמשו כמנוף ליצירה חיובית ובונה, כמו אצל אורין. למרות שהיא אומרת שהספר הוא ביטוי לחוויותיה האישיות אני רואה בזה ספר בדיוני. כך או אחרת זהו ספר מהנה מאוד. להלן מצורפת בזה הזמנה לקוראי הפורום להשתתף באירוע השקת הספר. אתם מוזמנים לבוא להתרשם ואף לקרוא ולהתחבר.


יום רביעי, 18 באפריל 2012

רדיו דיגיטלי בישראל

לאחר שנים של 'חפירה' בנושא על ידי משרד התקשורת, רשות השידור והרשות השנייה, עושה הרושם שהרדיו הדיגיטלי הולך להיכנס תוך רכיבה על 'גבו' של ה DTT (שידורי עידן+). בלי ששמנו לב יש תיקון לחקיקה של הרדיו האזורי שמבטל בפועל את ההגבלה שהייתה לשידורים שלהם לאזור גאוגרפי מתוחם. הטענה של הרשות השנייה בבקשתם לביטול ההגבלה, הייתה שלא יכולה להיות הגבלה כזאת ולראיה כבר היום ניתן לשמוע כל תחנת רדיו שרוצים באמצעות שידורי YES, HOT והאינטרנט. כך שנסללה הדרך לקליטת שידורי הרדיו גם בשידורי עידן+. אלא שהסיפור לא תם (לרוע מזלה של רשות השידור). עידן+ קיבלו כידוע אישור להרחבת מתכונת השידורים שלהם, וההרחבה הזו מחייבת שדרוג טכנולוגי משמעותי לתקן T2-DVB (אנחנו משווקים ציוד מדידה והדמיה לתחום זה. ג"נ). השדרוג הזה כבר נמצא בתהליך מתקדם (כמובן שניתן יהיה להמשיך לקלוט את השידורים גם במתכונת הנוכחית למקרה שיש מי שלא מעוניין להרחיב את המבחר ואיכות הקליטה באופן משמעותי). בין היתרונות הבולטים של התקן הזה אנו יכולים לספור הרחבה משמעותית ברוחב הפס של העברת הנתונים, שידור וקליטה יעילים יותר (אותה רמת קליטה בפחות מחצי מעוצמת שידור), שילוב של כמה TS בערוץ RF בודד (מה שנקרא PLP ). התכונה האחרונה מביאה את הפוטנציאל המסחרי המובנה בתוך התקן. ה PLP יאפשר בעתיד שידורים מסחריים ברמה דומה לזה שיש כיום ל YES ו HOT. בעזרת כרטיס חכם או אפילו ע"י חיבור ה STB (הממיר) לאינטרנט, יהיה ניתן לקבל שירותים בתשלום כגון VIEW PER PAY, ערוצים ייעודיים ועוד. ה PLP גם יאפשר לקבל שידורים על פי מפתח אזורי, אבל ככל הנראה את זה הרגולטורים יישכחו לספר למחוקק... טוב, נחזור לעניין הרדיו הדיגיטלי. ביולי 2011 החברה הטובים ב DVB הציגו תוספת לתקן שנקראת LITE-T2. התקן הזה יכול להיות משולב בשידורי ה T2-DVB הרגילים, והוא יאפשר קליטה של ערוצי רדיו וטלוויזיה (ברזולוציה נמוכה, עבור מכשירים ניידים) ברכבים ובמקומות סגורים עם אנטנה פנימית פשוטה. T2-LITE לא צריך תשתית נפרדת וניתן להשתמש בתשתית הקיימת של עידן+. כמובן שכל תחנות הרדיו יהיו זמינות לכל אחד בכל מקום בארץ. כמובן שבמעבר לשיטת הרישיונות מהזיכיונות יהיה אפשר להוסיף המון תחנות כל אחד על פי שיוכו וטעמו. המשמעות הראשית לדעתי היא שהרדיו של רשות השידור יאבד את המונופול שהוא נהנה ממנו כמעט שני דורות. הכושי הזה ככל הנראה עשה את שלו והודות לחבילת הטבות נאה הוא יפרוש כמו ענק. אמנם עם דמעה בעין אבל עם תודה לאל עם בטן וכיסים מלאים (מפרגן). קטונתי מלנבא את מלוא עוצמת השינוי שהטכנולוגיה שוב מביאה לכאן, אבל בטוחני שהוא יתרום לשיח הציבורי ולדמוקרטיה בישראל. לפי דעתי כשהמונופול הנוכחי יגיע לסיומו (והוא שר את שירת הברבור שלו כרגע לתשומת לבם של תומכי סמח"ט הבקעה ), התקשורת תהיה כפופה לעם ולא להפך (זה לא יעשה טוב לגורמים שונים שתמיד ממהרים לרקוד לצלילי התקשורת הזו).



יום ראשון, 15 באפריל 2012

PLANAR's Caban R54 USB Vector Reflectometer


PLANAR's Caban R54 is a USB Vector Reflectometer designed for S11 parameter measurement. It provides high accuracy measurements for magnitude and phase in frequencies between 85 MHz and 4.2 GHz. With a weight of only 8.8 oz, this device is portable so that you can conveniently take it into any testing environment. PLANAR R54 is the ultimate compact workhorse analyzer, providing a variety of analytical capabilities in the frequency and time domains.

יום הולדת ליוסי חג שמחה לכולנו