יום ראשון, 8 באוגוסט 2010

כיול מתמרי תאוצה, בחברת חשמל עולים מדרגה

מערכת הכיול מדגם 475WIN הנה מערכת כיול אוטומטית המפחיתה עלויות כיול של מתמרים, ומשפרת את העקיבות וכתוצאה מכך מגדילה את האמינות של הבדיקות.
חברת וייז-טק בשיתוף עם MB DYNAMIC מציעות מגוון פתרונות לביצוע כיולים אוטומטיים לרגשי רטט. כיול הענות תדר מ- 0.1 הרץ ועד 20 קילוהרץ, עמידה בתקן ISO-16063-21.
חברת וייז-טק יכולה לספק פתרון מלא ע"פ מפרט הלקוח או פתרון אישי המשלב ציוד קיים של הלקוח.
לאחרונה בוצעה התקנה אצל אחת המעבדות המובילות בתחום בארץ, מעבדת חברת החשמל. מומחה של חברת MB DYNAMIC הגיע לארץ בחסות חברת וייז-טק וביצע התקנה והדרכה באתר הלקוח. הטכנאים התרשמו מביצועי המערכת שלדבריהם אף עולה על ציפיותיהם. אנחנו מצפים שהמערכת תשרת את המעבדה ותייעל את עבודתה בשנים הבאות.

תוך כדי העבודה מול חברת החשמל זכיתי גם לבקר במעבדת המתח גבוה שלהם. להערכתי המעבדה הכי גדולה בתחום זה בארץ וככל הנראה אף באזור הגאוגרפי שלנו.
 
לוייז-טק מגוון פתרונות לתחום המתח הגבוה הכולל רשמים, מדידות טרמיות, ספקי מתח גבוה, מבדקי תקנים, ופולסרים המותאמים ע"פ תקן.


תחום המתח הגבוה הוא תחום מעניין אומנם לא נמצא באור הזרקורים כמו הננו טכנולוג'י למשל ובכל זאת  הוא משפיע על חיינו בכל רגע ורגע, ויש לו משקל רב בהתייעלות אנרגטית ושיפור איכות החשמל באופן כללי.

רבים לא משערים שאנחנו נמצאים במגוון כזה של נושאים. אני מציע לכולם לא לרוץ ישר לחברות הענק אלא להעמיד במבחן את החברות היותר קטנות ויעילות (כמונו). שיכולות להפתיע לטובה בהבאת פתרון מקצועי במחיר הרבה יותר סביר מהמותגים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה